Testimoniale

Ne-am propus să ajutăm business-urile să folosească cu adevărat puterea online-ului. Impactul misiunii noastre îl măsurăm prin feedbackul primit de la participanți și prin acțiunile lor de marketing online după participarea la workshop.

Feedbackurile participantilor de la workshopurile din 2015

Un foarte bun prilej de a afla cât de multe oportunități sunt în acest moment neexploatate la noi în firmă, de a ne pregăti planul de informare / educare și pentru generațiile foarte tinere (nu doar pentru generația interesată în acest momet, organic, de noi), de a afla încotro și cum merge informația, unde și cum pot găsi servicii de marketing de inalt nivel.
Calin este un speaker capabil să se adreseze și pe limba începătorilor și să răspundă și nevoilor/așteptărilor foarte avansate.

Anca Beu, Antreprenor și fondator, Prisaca Transilvană.

Pentru cei care au un nivel începător de cunostințe de mk online este ca și o îndrumare de unde să pornești. Un To Do List, care este strict necesar pentru a începe o activitate bine planificată. După acest workshop, știi de unde să începi, ce ai de făcut, aproximezi timpul de implementare și ce e cel mai important, înveți să-ți estimezi costurile + să-ți analizezi rezultatele.

Spinu Marina, Specialist Marketing,Vitacom Electronics.

Mă simt foarte inspirată după participarea la acest eveniment. A fost un curs plin de energie care mi-a dat multe idei pentru a promova compania în care activez.
Recomand tuturor celor care vor să învețe și să se ditreze învățând marketing online!
Mulțumesc Călin pentru toate tips-urile și suportul oferit!

Adina Crăciun, Marketing Specialist,Salus Controls.

Workshop-ul “Online – Negru pe alb” m-a făcut să înteleg, în adevăratul sens al cuvântului, care sunt pașii în a practica un marketing online cât mai eficient. M-a ajutat să înțeleg faptul că știam foarte puține lucruri. A fost exact ce aveam nevoie!
Atmosfera a fost una destinsă, ne-am simțit bine cu toții.
Recomand acest workshop tuturor celor interesați de mediul online și, nu în ultimul rând, felicitări pentru profesionalismul de care ai dat dovadă.

Chirilă Anca Elena, Traffic Manager, Trilulilu.

Au fost prezentate foarte multe informații de calitate, multe dintre ele necunoscute/neutilizate în practică personala până atunci. Recomand celor care vor o carieră în marketing digital. Reprezintă un suport incipient de mare ajutor.

Horațiu Guță, Merchandising Coordinator, Euro Narcis.

Testimonial

Feedbackurile participantilor de la workshopul de la Cluj, Noiembrie 2014

participantii cursului de marketing online - noiembrie 2014

Boian Raimonda Cursul este un must pentru oricine dorește să iși facă o idee despre ce înseamnă online-ul și marketingul online. Personal, am savurat fiecare moment în sala de curs.

Boian Raimonda, Director Executiv, Alianța Română de Prevenție a Suicidului

Palacean AurelEu m-am simțit excelent, obosit spre finalul zilelor din cauza cantității de informație foarte mare procesată. Cine vrea să iși dezvolte abilități în marketing clar trebuie să participe.

Pălăcean Aurel, Antreprenor

Augustini GabrielOnline – Negru pe alb este un curs care îți clarifică și ordonează noțiunile despre marketingul online. Recomand participarea la acest curs atât pentru cei care vor să înceapă o carieră în marketingul online, dar și pentru antreprenori, pentru a știi ce să ceară și ce să urmărească în departamentul lor de marketing online

Augustini Gabriel, General Manager, AV Media

Feedbackurile participantilor de la workshopurile de la Iași și Timișoara 2014

Mija NeluWorkshopul a fost exact ce aveam nevoie. Structura, informația primită și exemplele practice foarte bine alese, dublate de experiența trainerului m-au ajutat să-mi setez ‘negru pe alb’ un plan de marketing online pentru afacerea mea. În urma participării la workshop am rămas cu o viziune nouă și completă asupra mediului online, dar și cu idei noi de business.

Mija Nelu, Antreprenor

Ionut Galbau antreprenorAm simțit că întradevăr vrei să oferi valoare. M-a ajutat în sensul că acum sunt mult mai încrezator în ceea ce pot face pentru că am o structură și o idee despre cât ar trebui să dureze un proiect/campanie online.
Oamenii pasionați de marketing ar fi bine să participe pentru că aici vor găsi o hartă cu care se pot ghida în această minunată lume a marketing-ului online 🙂

Ionuț Gâlbău, Antreprenor

Adriana Vieriu specialist marketing 2Am simțit că pot fi deschisă cu trainerul, colegii, să pun întrebări suplimentare, să întreb despre alte business-uri. Ar trebui să participe și alții întocmai pentru clarificarea atâtor informații care “ne pică” de pe internet din diverse surse. Mă gândesc că ar fi indicat ca acest curs să fie disponibil și în facultăți, în special aproape de finalizarea completă a studiilor deoarece pune punctul pe “i” mult mai bine decât sistemul de învățământ.

Adriana Vieriu, PR & Marketing, Iulius Management Center

Cotirgasanu MihaiM-am simțit excelent, m-a ajutat să înteleg faptul că știam foarte puține lucruri. Mă va ajut enorm în proiectele online pe care vreau să le demarez. Fie ca sunt web developeri , webdesigneri sau proprietari de afaceri este essențial să știe cât de important și util este marketing-ul online pentru business.

Cotirgășanu Mihai, Project Manager, WPD România

Alina CostraselA fost un workshop intensiv, plin de informații noi, organizate într-o formă de prezentare foarte atractivă și inteligent realizată în care organizatorii au creat o atmosferă foarte plăcută, deschisă, relaxantă şi bazată pe interacţiunea dintre trainer şi cursanţi. Personal am rămas cu multe întrebări şi dorinţa de a afla cât mai multe din acest domeniu despre care multe persoane considera că “sunt experte” şi defapt nu sunt. După discuţiile şi exerciţiile de la workshop îmi doresc să cercetez mai mult şi să aplic toate aceste cunoştinţe.

Alina Costrășel, Project Manager, Axiologic Saas

Albert FazakasCursul a fost intensiv și educațional. Deși am avut reticiențe în prima fază în a participa, s-a dovedit o experiență bună și placută, dar mai ales educativă. M-a ajutat mult deoarece cunoștiințele pe care le aveam înainte erau învechite și acest curs s-a dovedit a fi un upgrade de “soft” la cea ce știam înainte. Noile informații primite au fost și sunt mai mult decât benefice pentru activitatea mea viitoare în marketingul online.  Recomand!
De ce ar trebui să participe și altii? Păi simplu cât timp trăiești înveți și evoluezi:) Trăim în lumea vitezei, informațiile se schimbă de la oră la oră. Ce am învățat azi mâine e posibil să fie deja învechit, iar programul Online – Negru pe alb oferă un update necesar tuturor care activează în acest domeniu.

Albert Fazakas, Marketing Manager, Atumag

Feedback de la workshopul din februarie 2014:

Dania Săvulescu

“Participarea la eveniment a fost un “refresh” al tuturor cunoștințelor de marketing online pe care le-am acumulat în ultimii ani. Am apreciat structura clară a informațiilor, recomandările pe care le-am primit pe baza experienței lui Călin și a faptului că am obținut un ghid practic al procesului de marketing.”

Dania Săvulescu, Marketing Manager, tiparo.ro

Iudean Nicoleta“În doar 2 zile (intense!) Călin a reușit să ne prezinte o varietate fascinantă dar structurată de idei, canale, tehnici, abordări noi și de actualitate în online. Multitudinea informațiilor primite și posibilitățile pe care le intuiesc acum că sunt la îndemana mea în marketingul online îmi dau aripi profesionale. M-am molipsit de acest workshop cu un enutuziasm care e de bun augur! Am venit la workshop dornică de informare și am primit exact ce aveam nevoie: noutăți, resurse, structură, clarificări, contacte, instrumente practice! Mulțumesc Călin, pentru deschiderea ușilor! Abia aștept să pașesc dincolo! A fost un curs excelent, îl recomand cu drag!”

Iudean Nicoleta, Marketing Manager, EVOcomputers.ro

Aurelian Dascal

 

“Noutate, experiență, schimbare în atitudine. M-am simțit captat, îl recomand tuturor celor care simt nevoia unei îmbunătățiri în activitate, celor care urmăresc performanțe calculate nu aleatorii.”

Aurelian Dascal, Regional Sales Manager, Seko Spa

Diana Socaciu“De obicei în IT și cel mai probabil și în marketing online, se găsesc răspunsurile la toate întrebarile prin căutări. Dar de multe ori nu știi ce să întrebi și atunci și cel mai performant help nu ajută. Asta a făcut Călin – a punctat ce să întrebi și ce să cauți ca să devii competitiv în domeniul marketingului online. Felicitări pentru expertiză, sistematizare și modul de comunicare. Excelent!”

Mesajul sau dupa 8 luni de la participarea la curs:

“Întâmplarea face ca întâlnirea noastră din 13 noiembrie să fie la fix 8 luni de când am participat la cursul de online marketing (12-13 februarie). Dacă atunci aveam doar o vagă idee de online maketing, mai mult un mix de idei neclare, acum am venit la întâlnire cu un shop online funcțional, în plină promovare și pe care am plăcerea să îl văd cum crește din toate punctele de vedere. Participarea la cursul din februarie mi-a dat impulsul necesar de a schimba macazul și a porni un business online. Informația prezentată a fost vitală pentru a intra în domeniul businessului online. Pornind de acolo am trecut prin toate etapele de la crearea firmei, brandului, site-ului, construirea stocului, găsirea furnizorilor, rezolvarea părții de logistică la promovare. Fiecare zi aduce ceva nou, domeniul online e foarte dinamic și cu siguranță cu oportunități de dezvoltare promițătoare. Îți multumesc, Călin, pentru informațiile și sfaturile primite, care pentru mine au venit exact când aveam nevoie de ele.”

Diana Socaciu, CEO SimplyChic

Gabriela Marginean

“O experiență extrem de plăcută și bogată, interacțiune cu oameni frumoși și valoroși. Un curs intens, bine documentat, excelent structurat, care mi-a depășit așteptările. Un câștig, pentru mine și implicit pentru compania la care lucrez.”

Gabriela Marginean, Marketing & PR Specialist, Autoworld

Feedback de la workshopul din decembrie 2013:

Online - Negru pe alb 2013

A fost minunat să văd marketingul online etapizat și ierarhizat. În marea de informații, am avut o hartă și o busolă. Lucrurile au fost prezentate la momentul potrivit, scoase din sertarele potrivite. Felicitări atât pentru organizare, cât și pentru conținut!

Pășcuță Dacian, Copywriter, Business Mastery

Un workshop util, în care dobandești informații noi și complementarea marketingului cu sfera online, care nu se regăsește prea mult în curricula universitară de specialitate. Recomand cu mare căldură acest workshop!

Raluca Gheorghes, Business Developer at Altom Consulting

Aveam cunoștinte despre diferite metode de promovare online, dar workshopul acesta m-a ajutat să le pun în ordine. Cei ce doresc să facă afaceri online, chiar dacă nu sunt specialiști în marketing ar trebui neapărat să participe la acest eveniment. Chiar am să îl recomand unor persoane!

Sergiu Filpisan, Webmaster, IRUM SA

La finalul evenimentului am plecat încântată deoarece am reușit să asimilez foarte multe informațiii noi și să înțeleg cu adevărat ce înseamnă marketing-ul online. Le recomand tuturor acest curs pentru a se familiariza sau a se perfecționa în acest domeniu.

Scanteie Ioana-Corina, Marketing Manager, Adventure Center

Feedback de la Online – Negru pe alb 2012

Online - Negru pe alb marketing online

Informația a fost foarte bine structurată și a atins absolut toate punctele importante care te ajută să îți faci un plan de marketing online corect și eficient. Pentru un începător în domeniu sau un marketer de nivel mediu (3-4 ani de experiență), acest training e un must. Chiar și pentru cei avansați e foarte bun, pentru că are o structură foarte clară ce te ajută să îți faci ordine în planul de online pe care se presupune că îl ai deja. Limbajul este accesibil, exemple au fost o grămadă. Am primit o mulțime de materiale, chestionare, formule, grafice și multe altele care te ajută să îți faci o idee despre unde te poziționezi în acest moment și cum poți crește în online. Toate sunt foarte practice și majoritatea sunt cu aplicabilitate imediată, deci rămâne doar să identifici cele mai bune canale și unelte pentru business-ul tău și să te apuci de treabă.

Andreea Miron, Marketing Manager, Grup de Lux

M-am simtit foarte bine la eveniment, m-a ajutat sa inteleg de unde trebuie sa incep, unde trebuie sa ma intorc sa revizuiesc anumite lucruri. Au fost prezentati exact pasii pe care trebui sa ii parcurgi pentru a reusi sa iti pui in valoarea prezenta on line. La acest program ar trebui sa participe atat cei care doresc sa inceapa o cariera in marketing on line, cat si cei avansati, care pot afla ce anume au de corectat, de ce alte instrumente se pot folosi pentru a-si creste vizibilitatea on line.

Luca Alina, Referent Marketing, Indiflor Group

A fost absolut extraordinar… un fel de curs intensiv de online. M-a ajutat nu doar să înteleg cum pot îmbunătăți site-ul ci și ce pot face mai bine pe partea de Facebook, SEO, etc. Nu credeam vreodată că pot învăța așa multe în așa puțin timp! Felicitări!

Andrea Heltai, Specialist Marketing, Azimut Teambuilding

Aș dori să recomand cursul tuturor celor care vor să știe mai multe despre mediul online și regulile lui. A fost o sesiune extraordinară și astept cu nerăbdare să urnesc lucrurile în business-ul meu. De vreun an sunt pasionată de mediul online și am încercat să mă documentez și să citesc cât mai mult pe această temă, cursul tău însă nici nu se poate compara cu toate frânturile pe care le-am găsit și cărora am încercat să le dau un sens. A fost o sesiune foarte închegată, logică, lucrurile au avut continuitate și nu mi-am pierdut interesul nici macar 5 secunde. Datorită acestui curs am devenit și mai pasionată de domeniu! Oameni buni, Călin chiar știe ce vorbește! Mergeți la cursul lui și convingeți-vă! Călin dragă, mai vreau!

Oana Vlad, PR & Sales Manager, RealRyder Romania

Training-ul m-a ajutat să îmi organizez mai bine munca și instrumentele pe care le folosesc. Recomand training-ul mai ales persoanelor care sunt la început într-ale marketingului și au nevoie de o imagine clară asupra a ce au de facut.

Oana Gaidos, Junior Marketing Specialist, Integra HR

Abonează-te la newsletter
Lasă-ne adresa de email și te vom ține la curent cu ultimele noutăți din Marketing.